Hallo, wij zijn dino design
We ontwikkelen effectieve communicatie voor merken en bedrijven.
Wij zijn dino design, we zorgen dat je probleemloos met je publiek kunt communiceren. Mensen raken zodoende betrokken en dit kan belangrijk zijn om:
- ervaringen met je bedrijf en merk te verkopen;
- veranderingen in gedrag te bewerkstelligen;
- (intern) leren te ondersteunen;
- het delen van kennis te stimuleren.
We stimuleren betekenisvolle relaties
Dit is afhankelijk van je doelen, identiteit en waarden, je boodschap en je publiek. Deze onderwerpen zijn bepalend voor je strategie en de wijze waarop je communiceert. Dit kan een mix zijn van drukwerk, online, video, VR, e-learning en zelfs exposities. Het kan een identiteit zijn, een campagne, een promotie, games of iets totaal anders. Neem vandaag contact met ons op en ontdek hoe onze creativiteit je kan helpen om contact te maken met je publiek.
We versterken graag de betrokkenheid
We bestaan nu meer dan 30 jaar en hebben gewerkt en werken nog steeds voor internationale, nationale en regionale bedrijven en merken. Ons werk is over de hele wereld te vinden (nou ja, in ieder geval op vijf continenten). Neem contact met ons op voor meer informatie.
We zijn nuchter met creatieve inslag
We hebben ervaring op diverse zakelijke gebieden, zoals financiën, farmaceutica, commerciële elektronica, overheden, gezondheidszorg, muziek- en omroepsector, vrachtwagens en auto’s, zoekmachines, energie, sport, veiligheid, catering en (online) winkels. We houden ons ook bezig met veranderingsmanagement, gedragsverandering, nieuwe werkwijzen, duurzaamheid en educatie.
We houden van een uitdaging
Onze klanten vinden het prettig dat we creatieve communicatie op praktische en intelligente wijze benaderen. We bouwen duurzame relaties op tussen merken/bedrijven en publiek/medewerkers die zijn gebaseerd op realistische verwachtingen en wederzijds vertrouwen.
Je hoeft ons niet zomaar op ons woord te geloven. Ervaar het zelf bij dino! Wij staan voor je klaar!
We gaan voor effectief
Gratis advies om effectief en slim te communiceren.
- Zorg dat je weet wat het echte probleem is. Blijf vragen stellen totdat er duidelijkheid is.
- Stel vast welke aanleiding er is voor verandering (verandering ontstaat door nut of noodzaak).
- Streef altijd naar betekenisvolle relaties. Zorg dat je die relaties kunt onderhouden.
- Stem verwachtingen af. WYSIWYG (wat je ziet, is wat je krijgt).
- Zorg dat mensen intern betrokken zijn (jij, je bedrijf, je merk).
- Wees oprecht en loyaal. Houd je publiek niet voor de gek.
- De boodschap staat centraal. Ga voor eenvoud.
- Verhalen vertellen is goed. Ze ervaren is nog beter.
- Maak het zo persoonlijk mogelijk.
- Leer door te doen, vraag om feedback en voer indien nodig veranderingen door.
- Deel je kennis, laat anderen ook profiteren.